fredag 14 november 2008

Städning.....

Jag hade nästan kunnat visa huset gratis för att få det här gjort, men bara nästan ;) Putsa fönster är otroligt tråkigt, speciellt i sånt här väder och när man har spröjs att plocka av. Tack städfirman som är här och städar idag! Undrar just när dessa fönster kommer bli putsade nästa gång.....

Har precis kommit hem från en regnig promenad på St Hans Backar i Lund. Jag hade en liten baktanke med just den här promenaden.....
Har länge spanat in den här karaffen från Eva Solo, men som allt annat har jag inte köpt den för jag har inte tyckt att det varit lönt innan vi flyttat. Jag tittade på den i onsdags när vi var på Cervera men kunde inte bestämma vilken färg, nu har jag bestämt mig och det blev en.....svart. Fantasifullt eller hur?? Valde mellan svart och limegrönt men som sagt det blev en svart. Och jag är så nöjd med mitt val :)

Trevlig Helg!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grymt snygg! Vill oxå ha!

Hoppas att allt är bra med Er! Huset ser gudomligt ut!