torsdag 13 november 2008

Huset är färdigt!!!!

Kan inte fatta det riktigt men nu är huset färdigt! I morgon kommer en städfirma och städar inför visningen på söndag, på måndag eftermiddag är det slutbesiktning och på tisdag får vi nycklarna. Jiiiiihaaaaa!!!!!
Jag har funderat lite och nu kommer jag inte lägga ut fler bilder förren vi flyttat in och gjort i ordning lite. Kände att det blir roligare så. Men det kommer inte dröja länge innan något rum är färdigt, om inget annat så badrummen :o)

Jag har varit på ytterligare en shoppingrunda :o) Var på Miljögården och Cervera i går, hittade massor med fina saker och köpte lite till köket och idag var jag på Hamilton House och Linströms i Lomma och handlade lite badrumsprylar.
Idag har jag även beställt en espressomaskin, kommer nån gång nästa vecka......
Bjuder på en liten bild på köket, nu när kakeln och handtagen är på plats. Resten får ni vänta på....

Inga kommentarer: