torsdag 3 december 2009

Mer jul, ge mig, mer jul.......

Året lider mot sitt slut och helt ärligt så gör denna bloggen det oxå :) Visst händer det lite här hemma då och då, men inga stora saker precis.
Hade tänkt visa er tvättstugan oxå, men den är fortfarande inte helt komplett. När vi tillslut bestämde oss för vilken bänkskiva vi ville ha tog det flera veckor innan vi fick den och väl hemma och upppackad var bänkskivan såklart skadad i ena hörnet :( Så det var bara att köra tillbaka den och få en ny beställd...... *suckar*
Kanske kommer det ett inlägg om tvättstugan när den är klar........
Men nu är det JUL!! Jag älskar julen, det är helt klart min favorit helg, den varar ju så länge ;) Den enda julblomman som finns i vårt hus är amaryllis, vit amaryllis ska det vara! Tog denna bilden för ngr dagar sedan och nu har knopparna slått ut och det är så vackert.
Doftljus är ngt jag också tycker mycket om. MEN de får inte lukta för skarpt och absolut inte vanilj. Durance ljusen luktar lagom tycker jag och de vara i en evighet. Detta har doft av kanel och apelsin.

Kommer fler bilder i kväll......

1 kommentar:

Karolina sa...

Ja! Doft ljus är underbart!!!!