fredag 4 december 2009

Ding Dong Merrily on high.......

in heav'n bells are ringing.......
Dessa hjärtan köpte jag när vi var i Malmö tidigare i veckan.

Ett försök till att visa hur mysigt det blir när de är tända.


Detta hjärta har jag satt på dörren. Ville inte ha det utomhus för då får jag själv inte njuta av det så mycket, sen är risken stor att det blåser sönder här.

Hjärtan på rad

På lilla byrån i hallen har fatet fyllts med kottar med glitter på, som inte syns på bilden :( och sen satte jag ett ljus i mitten.

Även i badrummet fick julen flytta in i form av en svart julgranskula.

Nu har jag inte mer juligt att visa er, om lusten finns där blir det kanske en bild när julgranen kommit in. Men det dröjer nån vecka.
Ha en trevlig helg och en mysig andra advent!

1 kommentar:

ulrika sa...

gud vad du har gjort mysigt!!!!!!