torsdag 3 december 2009

All I want for christmas is you...

Vi fortsätter i köket där jag lagt lite juliga praliner på kakfatet.
Dessa änglarna hade jag i gamla husets köksfönster oxå. De passar lika bra om inte bättre i nya huset :)

Julduk från Cult Design.

Min Cult ljusstake ha fått juliga färger och en tomte.

Dessa tomtar oxå från Cult, köpte jag när vi var i Malmö i tisdags.

På fotohyllan får min tomteflicka från Sia bo.

Söt är hon!
En tomte som är nyinköpt för i år bor i fönstert i vardagsrummet.
Och gamla tomtefar från Sia bor i andra fönstert.
Adventsljusstaken köpte jag på Village förra veckan.

Röda ljus i lyktorna på soffbordet :)

Mer jul i Borgeby to come......

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte helt oväntat att julpyntet skulle hitta hem till dig ;) Här är vi glada för en de få tomtar som är framme. Andreas kom in med en kasse i söndags och frågade om jag inte skullle julpynta?! Visade sig att adventsljusstaken var sönder men det gjorde ju inget för Andreas visste var det fanns fina jag kunde köpa Två stycken skulle inhandlas och en stjärna och jag var 989kr fattigare. Kram på dig min vän! Marita