fredag 23 maj 2008

Inomhusbilder

Idag har jag varit inne i huset och tagit bilder. Även om killarna har hunnit med massor, så är det inte sånt som jag tycker är så roligt. Reglat och plastat inför kommande lösullsinsprutning är absolut nödvändingt men inget som höjer min puls nämnvärt ;) Nä, jag vill se när gipsskivor, dörrar, golv, tapeter, kakel, klinker, och köket kommer upp.....dream on....efter sommaren, kanske....
Bilden är tagen från vardagsrummet in i hallen, här kommer det bli en vägg. Toaletten och kontoret ligger rakt fram.
Taget från ungefär samma ställe, fast nån meter åt vänster.
Bilden tagen från grovingången.
Ovanvåningen. P-O håller på att regla de två små rummen där. Jag tog inte fler bilder från ovanvåningen. Anledningen?? Jag har en viss skräck för att klättra på stegar, och denna bilden tog jag när jag stod på stegen upp till ovanvåningen. Får skicka upp Rickard där och ta bilder ;)

Ha en trevlig helg!!

Inga kommentarer: