lördag 11 oktober 2008

Köket!!

Bilder på vårt fiiiina kök. Åh, vad jag längtar tills allt är färdigt. När jag går omkring inne i huset nu går jag med sett stort leende på läpparna. Allt är såååå fint!
Bild tagen från hallen

Här ska det kockas om en månad ;o)
De rostfria vitvarorna ska fylla i de tomma luckorna till höger
Bild tagen från tvättstugan
Vårt stora härliga rum på bv. I hörnan där det står kartonger, har jag tänkt att min nymålade gungstol ska stå.
I denna hörnan ska vår ny fina soffa stå!

Trevlig helg :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint det blir, riktigt läckert kök!! Längtar så tills vårt kök oxå ska komma på plats..suck!
Gungstolen blev riktigt nice oxå!!
Ha en bra vecka.
kram!

My White Cottage sa...

Här händer det grejer minsann! Köket ser ut att bli hur fint som helst!

Gungstolen blev också jättefin! Snyggt med svart! Den kommer passa perfekt i hörnet i vardagsrummet!

Kram Jenny

Helena Dovier sa...

Vad kul att se bilder inifrån med de fina fönstren! Nu ser man ju mer av hur det kommer att bli, och jag är säker på att det blir kanonbra. Nu räknar ni väl verkligen ner antalet dagar tills ni får flytta in? :-)

Kram från Helena och Juvelen