söndag 19 oktober 2008

Fondväggarna!

Så var de tre fondväggarna i vårt hus oxå färdig!!
Det bästa med fondväggar och att man har vitmålat resten tycker jag är att man kan tapetsera om när man tröttnat på tapeten. Det blir en relativt billig förändring av rummet, sen att det för med sig att man måste köpa nya kuddar, filtar, gardiner, kanske tom nya möbler......är ju en helt annan femma ;o)
Den tapeten jag var mest tveksam över var den som blev bäst, och den jag trodde skulle bli bäst kom sist av de tre tapeterna. Men jag är väldigt nöjd med dem allesammans! Tyvärr tycker jag inte att någon av dem kommer till rättvisa på bilderna, men här ser ni iaf hur de ser ut.

Gången in till kontoret
Denna tapeten blev så mycket bättre än jag trodde. Tapeten kommer från Midbec, kolletionen heter Deco Wall 4.
Svårt att se på bliden kanske men det turkosa skimmrar lite :)
Fondväggen i vardagsrummet. Denna tapeten gillade jag mest när vi var och valde tapeterna. På denna väggen ska vi ha tv:n, kaminen kommer vara längst ut till vänster. Tapeten kommer från Fiona-walldesign, kollektionen heter Nordic Leaves.
Vår sovrumstapet! Svår att fotografera :( Den blev mycket mörkare på bilden, egentligen är det ljus guldbeige. Gör sig mycket bättre i verkligheten, för den är såååå snygg. Denna tapeten kommer från Duro.
Alla innerdörrar har nu kommit på plats :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad fina tapeter ni har valt, verkligen super snygga!!! Nu är det inte långt kvar innan ni kan bege er hem igen va? Spännande!!
Kram Sofia