måndag 2 februari 2009

Stora badrummet

Här kommer bilderna på vårt badrum på ov. Kan väl säga att detta badrummet använder vi minst.
Egentligen har vi väl tänkt att vi ska duscha här uppe, men eftersom det tog lång tid innan duschen kom på plats och när väl den kom så var det två dörrar vi fick. Istället för en dörr och en vägg.
Förra veckan var vvs-killarna här och satte väggen, men det fattas ett hörnstag som gör att väggen blir stabilare, för just nu "fladdrar" den när man öppnar. Sen har de monterat klämbeslaget (den manick som gör att duschväggen sitter fast i golvet) fel och där fattas en bit gummilist så vatten kommer rinna ut på golvet utanför duschen.... *suckar* Vill ni veta en vvs firma ni inte ska anlita så höra av er så berättar jag vilken ;o)
Anyway.....pga detta har vi bara duschat i andra badrummet, förutom de två gånger jag har badat. Annars blir det mest tandborstning här uppe!
Här upper har vi vägghängd toalettstol.
Samma lådhurts och tvättställ som på bv, fast vit.

Duschhörnan
Jag bytte jag färg i badrummet i helgen, känner att jag behöver lite ljusare färger just nu
De rosa handukarna köpte jag på Hamilton House när de hade badrums event. Halva priset på all frotté. Helt underbar kvalité, härligt tjocka och torkar riktigt bra!
Har jag tid kommer det inlägg till idag.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

gud vilken skillnad det blev när du byte färg...båda är jätte snygga!

Kramar

Anonym sa...

textilier e så br ao tacksamma att "leka" med!
urtjusigt!!

josefine & virre