fredag 30 januari 2009

Ny byrå!

I tisdags när jag var ledig åkte jag och Ulrika till Ilva.
Jag har velat ha en byrå lr ett litet bord i vår hall ett tag nu. Men jag har inte riktigt hittat något som jag ville ha, eftersom jag från början letade efter ett halvrunt bord och det var inte lätt att hitta. Sen kom jag och tänka på en byrå jag sett på Ilva som jag tyckte var supersnygg, så jag surfade in där för att se om de hade rätt storlek. Som tur var hade de det!
Denna byrå finns i vitt, svart, rött och rosa. Och finns även som cd-ställ och skoskåp. Hade vi behövt ett skoskåp hade jag gärna valt det :)
Byrån heter Malibu. När jag ser den tänker jag på Cadillac, jukebox och glass med körsbär på toppen:)

Detta fatet köpte jag igår på min lilla shoppingrunda på Nova. Tror jag ska ha något på det men vet inte riktigt vad, än. Tips någon??

Bilder på badrummet är på G....
Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

så bra det blev med byrån...passar jättebra :)

Anonym sa...

Citroner eller lime det är fint på fat tycker jag!! :)