fredag 28 januari 2011

Fotovägg, check!

Vad säger ni nu då?? Jag är själv lite överraskad över att jag får till ytterligare ett inlägg detta året, man kanske ska göra det till en vana ;)
För tillfället känner jag mig väldigt kreativ och vill göra olika saker hela tiden. Idéerna sprutar ur mig :)

När vi flyttade in här för två år sedan hade jag redan bestämt att jag skulle ha en fotovägg i hallen, men tydligen är det en lång process för mig......de första ramarna köpte jag för över ett år sedan! Men nu innan jul tog jag mig i kragen och framkallade lite bilder sen bar det iväg till Ikea för att köpa fler ramar, och sedan ytterligare ett besök på Ikea för att köpa 1 ram som fattades. Jag visste hur formen på fotoväggen skulle se ut men det är svårt att uppskatta hur många foto/ramar som behövdes.
Eftersom jag inte har hittat svarta träbokstäver någonstans blev det att jag fick köpa vita och spraya dem svarta. Jag valde mellan "Wall of fame" och detta här, kanske jag bytar ut dem när jag vill förnya mig så jag får en Wall of fame ;)


Tadaaa! Fint va?! Jag är mycket nöjd :)
Mycket bilder på hundarna såklart, men även några på syskonbarnen.

Hoppas ni alla får en trevlig helg!
So long!

Inga kommentarer: