tisdag 16 december 2008

Hallen

Nu har jag tagit fler bilder! Denna gången på hallen. Tyvärr är ljuset obefintligt i detta gråa trista väder så det blev blixtbilder för hela slanten, men ni ser iaf hur det ser ut :)
Klicka på bilderna så blir de större!

Väggord!
Blev riktig nöjd med placeringen av detta, och det var inte alls svårt att sätta dit.
Jag hittade till slut fina krokat att ha i hallen. Efter mycket letande och besök i många affärer hittade jag dessa på nätet. Efter supersnabb leverans fick jag hem dem och är sååååå nöjd med resultatet!! Stilrent och snyggt!

Ena fönstert i hallen. Dessa blommor är de enda jag har sparat från gamla huset. Porslinsblommor är otroligt tacksamma.
Ser ni gula fläckar i trappan är det tejpen som vi har tejpat fast provisoriskt halkskydd till hundarna. Som inte alls var vana vid trappor efter ha bott i enplanshus.

Gången är vägen in till kontoret. På väggen där tror jag jag ska sätta upp foto......
Den ovala spegeln köpte jag på en loppis i Landskrona för säkert 10 år sedan. Den var ganska dyr för att vara loppisgrej, betalade minst 300 för den. Men så användbar spegel det har varit, den har varit sprejad i guld, sen silver, sen vit och nu blev den svart. Kanon!!!

Sådär nu har jag visat hela bottenvåningen! Härnäst kommer sovrummet......

1 kommentar:

Anonym sa...

ser uuuurtjusigt ut!!
fasiken e lite avis på ett alldeles eget hus, men jag saknar en sak på eran underbara husblogg..
bilder utifrån huset!!
jag har letat och letat här men bara hittat ett på gaveln, jag vill de hela huset utifrån..
de e vad jag önskar mej i jul klapp ;)

god jul på er!!
kram josefine, hugo & victor