lördag 15 november 2008

Underbara människor!

Tänkte bara göra ett litet inlägg så här på lördagskvällen, är ganska trött efter 10 timmars arbetsdag :/ men jag bara måste skriva detta inlägg!

I går när jag kom hem från jobbet vid halv nio på kvällen, låg där en liten röd kartong på vårt köksbord, Rickard sa att den kom med posten idag. När jag öppnade låg där en chokladkaka och ett kort. Kakan var från Camilla & Gucci. Camilla och hennes familj har oxå ridgeback, jag har lärt känna henne på nätet och vi träffades för första gången på Öland i år. Vilken underbar överraskning att komma hem till! Jag blev verkligen superglad :) Otroligt trevligt sätt att önska oss lycka till i nya huset. Sen att kakan var en smarrig kladdig chokladkaka gör ju inte det hela sämre ;)
Jag önskar jag oxå var mer sån som skickar små paket och kort. Det behöver ju egentligen inte vara någon speciell anledning bara att få ett brev, kort eller paket med posten är så kul!
I detta inlägg vill jag därför hissa underbara, spontana och påhittiga människor som Camilla :) Besök gärna Camilla & Gucci´s hemsida och blogg på http://www.ridgebackgucci.se/



Tre dagar kvar till flytt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: